woensdag 12 juni 2013

Geld besparen met korting websites en online veilingen


In deze tijd van economische crisis moeten veel mensen in Nederland gaan bezuinigen en besparen. Extra geld verdienen online is dan mooi meegenomen. Ik heb verschillende tips om te besparen en bezuinigen in een paar artikelen beschreven. Ook manieren om geld te verdienen staan erbij. Ik hoop dat je ik je hiermee een beetje kan helpen in deze moeilijke tijden!

Bezuinig en bespaar tips, voordeel, korting en extra geld verdienen!


-> Bekijk ook mijn artikel over 'Geld besparen op boodschappen'
-> Lees ook mijn artikel over 'Geld besparen op energie'
-> Lees ook mijn artikel over 'Extra geld verdienen met online schrijven'
-> Bekijk ook mijn artikel over 'Geld besparen met autorijden'


Geld besparen met korting websites en online veilingen

Waar kan ik korting websites vinden?
Er zijn een hoop websites die aangeven waar je online korting kunt krijgen. Ik denk hierbij aan kortingscodes, actiecodes, couponcodes, aanbiedingen of gewoon hele aantrekkelijke acties die een bepaalde periode gelden. Het is zeker de moeite waard om eens naar een kortingscode te zoeken als je online iets gaat bestellen. Websites waar je kortingen kunt vinden zijn bijvoorbeeld:






Geld besparen met online veilingen

De bekendste veilingwebsite is natuurlijk vakantieveilingen.nl, maar tegenwoordig heb je meer veiling websites. Ook online webshops hebben ontdekt dat dit een goede formule is en beginnen vaak ook een veiling op hun eigen website. Als mensen onder tijdsdruk iets moeten aanschaffen of tegen elkaar moeten opbieden zijn ze geneigd om meer risico te nemen. Pas hier dus wel mee op! Trek een grens voor jezelf en ga niet boven die prijs zitten. Check ook goed op internet of het product eigenlijk wel zo goedkoop is als het lijkt. Soms kom je door wat speurwerk erachter dat het product ergens anders voor bijna dezelfde prijs aangeboden wordt, zonder dat je hoeft te bieden.

Let ook op extra kosten die je moet betalen zoals administratiekosten of verzendkosten. Met deze kosten kun je uiteindelijk nog veel betalen voor een product of vakantie. Ga er bij een vakantie niet altijd vanuit dat ze het mooiste veilen. Vaak zijn dit accomodaties die niet zo goed lopen en daar is meestal ook een reden voor. Check dus bij een vakantieveiling ook eerst de reviews op een website als Zoover.nl, vakantiereiswijzer.nl of De beste reviews!

Bekende veilingwebsites zijn:










Geen opmerkingen:

Een reactie posten